Friday, June 15, 2012

ក្រុមហ៊ុន​ដាក់​ចំណាត់​ថ្នាក់​តែ​រៀងៗ​ខ្លួន

ភ្នំពេញៈ យុទ្ធសាស្រ្ត​ក្នុង​ការ​ទាញ​អតិថិជន​ក្នុង​ទីផ្សារ​សេវា​ទូរស័ព្ទ​ដ៏ តូច​ចង្អៀត​របស់​កម្ពុជា​កំពុង​ត្រូវ​បាន​គេ​ធ្វើ​សម្រាប់​ជា​ការ​ដាក់ ចំណាត់​ថ្នាក់។
ក្រុមហ៊ុន Smart Mobile ក្នុង​សប្តាហ៍​នេះ​បាន​ប្រកាស​ថា មាន​អតិថិជន​៣​លាន​នាក់ ពោល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ជាប់​ចំណាត់​ថ្នាក់​ទីពីរ​នៅ​កម្ពុជា​បើ​គិត​តាម ចំនួន​អតិថិជន​បន្ទាប់​ពី​ក្រុមហ៊ុន​មិត្តហ្វូន​ របស់​វៀតណាម​។
តួ​លេខ​ដែល​ទទួល​បាន​ដោយ​ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍​បាន​បង្ហាញ​ថា ក្រុមហ៊ុន​Cellcard ​មាន​ប្រើប្រាស់​២,៩​លាន​នាក់​តាំង​ពី​ឆ្នាំ​២០១១​។
អ្នក​វិភាគ​និយាយ​ថា ចំនួន​ដ៏​ច្រើន​លើសលប់​នៃ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​សេវា​ទូរស័ព្ទ​ទូទាំង​ប្រទេស ដែល​ច្រើន​ជាង​ចំនួន​ប្រជាជន​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន គឺ​ដោយ​សារ​តែ​អ្នក​ខ្លះ​គ្រាន់​តែ​ជា​អតិថិន​ប្រើ​រយៈ​ពេល​ខ្លី​ និង​ងាយ​នឹង​មាន​ភាព​ប្រែប្រួល​។
តួលេខ​ថ្មី​របស់​ Smart ​បាន​បង្ហាញ​អំពី​ចំនួន​អតិថិជន​របស់​ខ្លួន​បាន​កើន​ឡើង​ជាង​១​លាន អ្នក ​ចាប់​តាំង​ពីខែ​មករា។
ក្រុមហ៊ុន Hello ​កាលពី​ថ្មី​ៗ​នេះ​បាន​រាយការណ៍​អំពី​កំណើន​អតិថិជន​១៥ ភាគរយ ក្នុង​ត្រីមាស​ទី​១​នៃ​ឆ្នាំ​នេះ ​បើ​ធៀប​រយៈ​ពេល​ដូច​គ្នា​កាល​ពី​ឆ្នាំ​ទៅ​។ ​
ក្រុមហ៊ុន​មាន​អ្នក​ប្រើប្រាស់ ១,៦៧​លាន​នាក់ ក្នុង​ខែ​វិច្ឆិកា​។ នេះ​បើ​តាម​តួ​លេខ​ដែល​ភ្នំពេញ​ប៉ុស្តិ៍​ទទួល​បាន។ ​ប្រាក់​ចំណូល​របស់​ Hello ​ទាប​ជាង​មុន ២ ភាគ​រយ ​ដោយ​សារ​មាន​កំណើន​ខ្លាំង​ក្នុង​ត្រី​មាស​ទី​បួន។
លោក Shiv Putcha អ្នក​វិភាគ​ទីផ្សារ​កំពុង​អភិវឌ្ឍន៍​នៅ​ក្រុមហ៊ុន​ស្រាវជ្រាវ Ovum មាន​មូលដ្ឋាន​នៅ​ទីក្រុង​ឡុងដ៍​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា មាន​ការ​ចោទ​ប្រកាន់​ថា​មាន​ការ​បំប៉ោង​ចំនួន​តួ​លេខ។ លោក​បាន​ថ្លែងថា​៖ «នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​កំពុង​អភិវឌ្ឍន៍ ​យើង​ឃើញ​ថា​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ធ្វើ​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ពី​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ ទៅ​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ទៀត​ជា​ញឹកញាប់​»។
លោក​កត់​សម្គាល់​ថា ស្តង់​ដារ​សម្រាប់​កំណត់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​អចិន្រៃ្តយ៍​ជា​រឿយៗ​មិន​មាន​ភាព​ច្បាស់​លាស់។
នាយក​ប្រតិបត្តិ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Smart ​លោក Thomas Hundt ​កាល​ពី​ម្សិលមិញ​បាន​ថ្លែង​ថា ស្តង់ដារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​សម្រាប់​រាប់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​គឺជា «​វិធានការ​អន្តរជាតិ​ដែល​មាន​លក្ខណៈ​អភិរក្ស​បំផុត​» ​ដោយ​រួម​បញ្ចូល​ទំាង​គណនី​ទូរស័ព្ទ ដែល​បាន​ប្រើ​អស់​រយៈ​បី​ខែ ឬ​តិច​ជាង​នេះ។
អត្រា​កំណើន​របស់​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​ដែល​ទំនង​ជា​មាន​លក្ខណៈ​ខ្ពស់​ក្នុង ប្រទេស​កម្ពុជា​អាច​នឹង​គិត​បញ្ចូល​ផង​ដែរ​ទៅ​នឹង​កំណើន​ប្រជាប្រិយភាព​ ចំពោះ​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​ទំនើប ដែល​អាច​ប្រើ​ជា​មួយ​ស៊ីម​កាត​លើស​ពី​ពីរ។ នេះ​បើ​តាម លោក Shiv Putcha ដែល​បាន​កត់​សម្គាល់។
លោក​បន្ត​ថា ខណៈ​ការ​ភ្ជាប់​នេះ​នៅ​តែ​បង្កើត​ចំណូល​សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​ទូរស័ព្ទ ​មួយ​ចំនួន ប៉ុន្តែ​ពួក​គេ​ប្រហែល​មិន​មែន​ជា​អតិថិជន​តែ​មួយ​គត់​របស់​ក្រុមហ៊ុន ទាំង​នោះ​ឡើយ។
ព័ត៌​មាន​ស្តីពី​អតិថិជន​ប្រើប្រាស់​សេវា​របស់​ក្រុមហ៊ុន មិត្តហ្វូន និង Cellcard ​មិន​អាច​រក​បាន​កាល​ពី​ម្សិលមិញ ហើយ​តំណាង​នៅ​ក្រុមហ៊ុន​ក៏​មិន​អាច​ទាក់ទង​បាន​ដែរ។
ក្រុមហ៊ុន​មិត្តហ្វូន មាន​អតិថិជន​ចំនួន ៧,៣៥ លាន​នាក់ ​ក្នុង​ខែ​វិច្ឆិកា ឆ្នាំ​២០១១។ ​នេះ​បើ​តាម​តួ​លេខ​ដែល​ទទួល​បាន​ដោយ​ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ ប៉ុន្តែ​អ្នក​នៅ​ក្នុង​វិស័យ​នេះ​បាន​ហៅ​តួលេខ​នេះ​ថា​មាន​លក្ខណៈ​បំប៉ោង៕

Comments system

Disqus Shortname