Tuesday, January 8, 2013

ក្រុមហ៊ុន​Toyota​បោះ​​​ចោល​ផែន​ការ​លក់​រថយន្ត​ឲ្យ​បាន​១​លាន​គ្រឿង​

130108_11
រថយន្ត Toyota 86 sports របស់​ក្រុមហ៊ុន Toyota ដាក់​តាំង​បង្ហាញ​ក្នុង​ពិព័រណ៍រថយន្ត​នៅក្រុង​ហ្សាការតា ប្រទេស​ឥណ្ឌូនេស៊ី។ រូបថត Bloomberg


ក្រុង តូក្យូៈ ក្រុមហ៊ុន Toyota Motor Corp បាន​ផ្អាក​ផែនការ​ធ្វើ​ឲ្យ​ប្រទេស​ចិន​ក្លាយ​ជា​ទីផ្សារ​រថយន្ត​១​លាន​គ្រឿង ​របស់​ខ្លួន​រហូត​ដល់​ឆ្នាំ​ក្រោយ ដោយ​សារ​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​ធំ​ជាង​គេ​នៅ​តំបន់​អាស៊ី​មួយ​នេះ រង់​ចាំ​មើល​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​សន្ទុះ​ប្រឆាំង​នឹង​ប្រទេស​ជប៉ុន និង​ការ​វិល​ត្រឡប់​មក​រក​ស្ថានភាព​ប្រក្រតី​វិញ​ចំពោះ​តម្រូវ​ការ​រថយន្ត​ ជប៉ុន​ក្នុង​ប្រទេស​ចិន​។
ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​ម៉ាក Camry ដែល​បាន​ព្យាករ​ថា​ការ​លក់​រថយន្ត​របស់​ខ្លួន​នៅ​ប្រទេស​ចិន​នឹង​កើន​ឡើង​ ដល់​១​លាន​គ្រឿង​នៅ​ឆ្នាំ​២០១២​នោះ​បាន​ឲ្យ​ដឹង​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ម្សិលមិញ​ថា ក្រុមហ៊ុន​របស់​ខ្លួន​រំពឹង​ថា ការ​ចែក​ចាយ​រថយន្ត​នៅ​ប្រទេស​ចិន នឹង​កើន​ឡើង​ប្រមាណ​៧​ភាគ​រយ​ដល់​៩០​ម៉ឺន​គ្រឿង​នៅ​ឆ្នាំ​២០១៣ បន្ទាប់​ពី​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​៤,៩​ភាគ​រយ​កាល​ពី​ឆ្នាំ​២០១២​។ កាល​ពី​ខែ​ធ្នូ ក្រុមហ៊ុន Toyota Motor Corp បាន​ឲ្យ​ដឹង​នៅ​ក្នុង​សារ​មួយ​ថា ការ​លក់​រថយន្ត​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​១៦​ភាគ​រយ​មក​នៅ​ត្រឹម ៩០ ៨០០​គ្រឿង ពោល​គឺ​ធ្លាក់​ចុះ​៦​ខែ​ជាប់​គ្នា។
ក្រុមហ៊ុន Toyota និង​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​របស់​ជប៉ុន​ផ្សេង​ទៀត បាន​លក់​បញ្ចុះ​ថ្លៃ​បន្ថែម​ទៀត និង​បន្ត​រយៈ​ពេល​ធានា​ដើម្បី​ទាក់​ទាញ​អតិថិជន​បន្ទាប់​ពី​ការ​តវ៉ា​ដោយ​ ហិង្សា​បាន​កើត​ឡើង​នៅ​តាម​ទីក្រុង​ធំៗ​ទូទាំង​ប្រទេស​ចិន​កាល​ពី​ខែ​កញ្ញា​ ឆ្នាំ​មុន ជុំវិញ​ជម្លោះ​ដែន​ដី​រវាង​ប្រទេស​មហា​អំណាច​សេដ្ឋកិច្ច​ទាំង​ពីរ​នៅ​តំបន់​ អាស៊ី​នេះ។​ក្រុមហ៊ុន Honda Motor Co និង​ក្រុមហ៊ុន​Nissan Motor Co ក៏​បាន​រាយការណ៍​ពី​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​នៃ​ការ​លក់​រថយន្ត​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​នៅ​ ប្រទេស​ចិន​ផង​ដែរ​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ម្សិលមិញ។
លោក Akio Toyoda ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន Toyota បាន​ប្រាប់​ក្រុម​អ្នក​យក​ព័ត៌មាន​នៅ​ទីក្រុង​តូក្យូ​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ម្សិលមិញ​ថា​៖
« ​ប្រទេស​ចិន គឺ​ជា​ទីផ្សារ​រថយន្ត​ធំ​ជាង​គេ​របស់​ពិភពលោក ដូច្នេះ​យើង​ចាំ​បាច់​ត្រូវ​ព្យាយាម​ឲ្យ​អស់​ពី​លទ្ធភាព​ដើម្បី​លក់​រថយន្ត​ របស់​យើង​នៅ​ទីនោះ​»។
ក្រុមហ៊ុន​Toyota លក់​រថយន្ត​បាន​ចំនួន ៨៤០ ៥០០​គ្រឿង​នៅ​ប្រទេស​ចិន​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន ពោល​គឺ​នេះ​ជា​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​នៃ​ការ​លក់​រថយន្ត​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​លើក​ដំបូង​ របស់​ក្រុមហ៊ុន​នេះ បើ​ផ្អែក​លើ​តួលេខ​លក់​រថយន្ត​ចាប់​តាំង​ពី​ឆ្នាំ​២០០២​មក។
ក្រុមហ៊ុន Nissan បាន​រាយ​ការណ៍​ថា ការ​លក់​រថយន្ត​របស់​ខ្លួន​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​២៤​ភាគ​រយ​កាល​ពី​ខែ​ធ្នូ ហើយ​ការ​ចែក​ចាយ​រថយន្ត​ប្រចាំ​ឆ្នាំ​២០១២ របស់​ក្រុមហ៊ុន​នេះ បាន​ធ្លាក់​ចុះ​មក​នៅ​ត្រឹម​១,១៨​លាន​គ្រឿង​។ ចំណែក​ឯ​ក្រុមហ៊ុន Honda វិញ​ក៏​បាន​រាយការណ៍​ដែរ​ថា ការ​លក់​រថយន្ត​របស់​ខ្លួន​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ចិន​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​១៩​ភាគ​រយ​ ផង​ដែរ​កាល​ពី​ខែ​ធ្នូ​ឆ្នាំ​២០១២ ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​នេះ ចែក​ចាយ​រថយន្ត​បាន​ចំនួន​៥៩៨ ៥៧៦​គ្រឿង​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​នៅ​ឆ្នាំ​២០១២។
លោក Toshiyuki Shiga ប្រធាន​ផ្នែក​ប្រតិបត្តិការ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Nissan បាន​ថ្លែង​នៅ​ទីក្រុង​តូក្យូ​កាល​ពី​ម្សិលមិញ​ថា៖ «ទីផ្សារ​ប្រទេស​ចិន កំពុង​ស្ទុះ​ងើប​ឡើង​វិញ​ហើយ»។ ក្រុមហ៊ុន​Nissan ដែល​បាន​រាយ​ការណ៍​ពី​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​ការ​លក់​៥,៣​ភាគរយ​នៅ​ប្រទេស​ចិន​ ក្នុង​ឆ្នាំ​២០១២ សង្ឃឹម​ថា តម្រូវ​ការ​នឹង​ត្រឡប់​មក​ជា​ធម្មតា​វិញ​បន្ទាប់​ពី​បុណ្យ​ចូល​ឆ្នាំ​ចិន​នៅ ​ខែ​កុម្ភៈ។
លោក Fumihiko Ike ប្រធាន​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ​ប្រចាំ​ក្រុមហ៊ុន Honda បាន​ថ្លែង​នៅ​ទីក្រុង​តូក្យូ​កាល​ពី​ម្សិល​មិញ​ថា ការ​លក់​របស់​ក្រុមហ៊ុន​Honda នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ចិន បាន​ស្ទុះ​ងើប​ឡើង​វិញ​ប្រហែល​ពី​៧០ ទៅ​៨០​ភាគរយ​នៃ​កម្រិត​ធម្មតា ហើយ​អាច​ចំណាយ​ពេល​យូរ​ទើប​ការ​លក់​ត្រឡប់​មក​ប្រក្រតី​វិញ។
លោក Ike បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា៖ «វា​ហាក់​ដូច​ជា​ថា ស​ត្រូវ​បាន​ចាក់​ចូល​យ៉ាង​ជ្រៅ»។ ក្រុមហ៊ុន Honda បាន​រាយ​ការណ៍​ថា ការ​ចែក​ចាយ​រថយន្ត​របស់​ខ្លួន​នៅ​ប្រទេស​ចិន បាន​ធ្លាក់​ចុះ៣,១​ភាគរយ​នៅ​ឆ្នាំ​២០១២។
ក្រុមហ៊ុន Toyota លក់​រថយន្ត​បាន​ជាង​១​លាន​គ្រឿង​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ​នៅ​អាមេរិក និង​ប្រទេស​ជប៉ុន​ដែល​ជា​ទី​ផ្សារ​ធំ​បំផុត​ទាំង​ពីរ​របស់​ខ្លួន។ ភាគ​ហ៊ុន​របស់​ក្រុមហ៊ុន Toyota បាន​ធ្លាក់​ចុះ​១,៨​ភាគរយ​នៅ​ត្រឹម​៤ ១៨៥​យ៉េន​ក្នុង​មួយ​ហ៊ុន៕ BP ​

Comments system

Disqus Shortname