Saturday, March 23, 2013

លោក ឡៅ សុខ​សំរេច ផ្តើម​ពី​ហាង​តូច​មួយ​រហូត​ដល់​​ក្លាយ​ជា​ម្ចាស់​ហាង​​ច្រើន​កន្លែង

លោក ឡៅ សុខ​សំរេច ចាប់​ផ្តើម​ពី​ហាង​តូច​មួយ​រហូត​ដល់​បាន​ក្លាយ​ជា​ម្ចាស់​ហាង​ជាច្រើន​ កន្លែង​ដូចជា ហាង​ស៊ុប Yum Yum, Mo Mo Milk Green Tea, និង Mo Mo Milk Green Tea and Mochi
មនុស្ស​ភាគ​ច្រើន​តែង​តែ​យល់​ថា​ការងារ​ជា​អ្នក​គ្រប់គ្រង​ឬ​ក៏​ម្ចាស់​ ហាង​គ្រាន់​តែ​ជា​ការ​ងារ​ដ៏​ងាយ​ស្រួល​។ ពួកគេ​គ្រាន់​តែ​ដើរ​ពិនិត្យ​មើល​បុគ្គលិក​ក្នុង​ហាង បញ្ជា​បុគ្គលិក​ធ្វើ​ការ និង​អង្គុយ​ចាំ​តែ​យក​ប្រាក់​ប៉ុណ្ណោះ​។ ប៉ុន្តែ​វា​នៅ​មាន​កិច្ចការ​ដ៏​ស្មុគ​ស្មាញ​ច្រើន​ទៀត​ដែល​អ្នក​គ្រប់​គ្រង ឬ​ក៏​ម្ចាស់​ហាង​ត្រូវ​បំពេញ​និង​ទទួល​ខុស​ត្រូវ។
ជាក់​ស្តែង​យុវជន​វ័យ​២៨ ឆ្នាំ លោក ឡៅ សុខ សំរេច បាន​ចំណាយ​ទាំង​កម្លាំង​ចិត្ត និង​កម្លាំង​កាយ​តាំង​ពី​ការ​ចាប់​ផ្តើម​បង្កើត​មុខ​របរ​ផ្ទាល់​ខ្លួន​តូច​ មួយ​រហូត​ដល់​បាន​ក្លាយ​ទៅ​ជា​ម្ចាស់​ហាង និង​អ្នក​គ្រប់​គ្រង​ផ្ទាល់​នៅ Yum Yum Soup, Mo Mo Milk Green Tea, និង Mo Mo Milk Green Tea and Mochi។
លោក សំរេច បាន​បង្ហើប​ឲ្យ​ដឹង​ថា៖ «ចំណុច​ពិសេស​ជាង​គេ​នៅ​ក្នុង​ការ​រក​ស៊ី​នោះ​វា​គ្មាន​អ្វី​សំខាន់​ជាង​ ស្វែង​យល់​ទី​ផ្សារ និង​បំពេញ​តាម​តម្រូវ​ការ​អតិថិជន​នោះ​ទេ»។
ដោយ​ឈរ​លើ​ទស្សនៈ​ជា​អ្នក​ជំនួញ​បែប​នេះ​ទើប​ក្រោយ​ពេល​លោក​បញ្ចប់​ការ​ សិក្សា​ពី​សាលា​ចិន​ទួនហ្វា និង​សាលា​ភាសា​អង់គ្លេស​នៅ American School លោក​បាន​ចំណាយ​រយៈ​ពេល​២​ឆ្នាំ​ដើម្បី​សិក្សា​ពី​ទីផ្សារ​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា ក៏​ដូចជា​នៅ​ប្រទេស​ចិន ថៃ និង​វៀតណាម​ជា​ដើម។
ក្រោយ​ពី​យល់​ដឹង​ពី​ផ្នែក​ទាំង​នោះ​ហើយ លោក សំរេច បាន​ឈាន​ជើង​ប្រឡូក​ក្នុង​វិស័យ​ជំនួញ​លើក​ដំបូង​ដោយ​ចាប់​ផ្ដើម​ពី​ហាង​លក់ ​ស៊ុប​មួយ​ល្វែង​នៅ​កោះ​ពេជ្រ​។ ចំពោះ​គំនិត​ច្នៃ​ប្រឌិត​ពី​បរទេស​លោក​បាន​ប្រើ​ប្រាស់​ឆ្នាំង​ស៊ុប​មួយ​ សម្រាប់​មនុស្ស​ម្នាក់​។ ក្នុង​រយៈ​ពេល​ជាង​២​ឆ្នាំ​ហាង​ស៊ុប Yum Yum ពី​ផ្ទះ​មួយ​ល្វែង​បាន​បន្ដ​ពង្រីក​ខ្លួន​រហូត​ដល់​៤​ល្វែង​ជាប់ៗ​គ្នា​។
លោក​បាន​បង្ហើប​ពី​វិធីសាស្ត្រ​ធ្វើ​ឲ្យ​ជំនួញ​របស់​លោក​ដែល​ទទួល​បាន​ ជោគជ័យ​ថា៖ «អ្នក​ណា​ក៏​ដូច​អ្នក​ណា​ដែរ​ជា​ពិសេស​ក្រុម​យុវវ័យ ពួក​គាត់​ចូល​ចិត្ត​អ្វី​ដែល​ថ្មី​ប្លែក ល្អ​តែ​មិន​ខ្ពស់​ពេក​និង​មាន​រសជាតិ​ឆ្ងាញ់។​ម្យ៉ាង​ទៀត​អាហារដ្ឋាន​មួយ​ ដែល​មាន​អាហារ​ឆ្ងាញ់ ប៉ុន្តែ​បើ​សេវាកម្ម និង​ការ​បម្រើ​អន់​ក៏​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​បរាជ័យ​ផង​ដែរ​»។
លោក បាន​ពន្យល់​ថា​ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​គ្រប់​គ្រង​មួយ​រូប​បើ​យើង​ចង់​ឲ្យ​ បុគ្គលិក​ធ្វើ​អ្វី​មួយ​យើង​គួរ​តែ​ព្យាយាម​ពន្យល់ និង​ប្រាប់​ហេតុផល​ទៅ​ដល់​ពួក​គេ​តាម​សម្រួល ជា​ជាង​ការ​ស្រែក​គំហក​ស្តី​បន្ទោស ដាក់​គំនាប ឬ​បញ្ជា​ពួក​គេ​ព្រោះ​ថា​ធ្វើ​បែប​នេះ​វា​បង្ហាញ​ពី​អសីលធម៌​របស់​យើង ព្រម​ទាំង​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​ធ្លាក់​ទឹក​ចិត្ត​ក្នុង​ការ​បំពេញ​ការ​ងារ​ថែម ​ទៀត​ផង។
មិន​ត្រឹម​តែ​ហាង​ស៊ុប Yum Yum ដែល​បាន​ទទួល​ជោគជ័យ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ កាល​ពី​ជាង​មួយ​ឆ្នាំ​មុន លោក​បាន​សម្រច​ចិត្ត​បើក​មុខ​ជំនួញ​ថ្មី​មួយ​ឈ្មោះ​ថា Mo Mo Milk Green Tea ដែល​បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​លោក​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ដូច​គ្នា។ នា​ពេល​ថ្មីៗ​លោក​ទើប​តែ​សម្រេច​ចិត្ត​បង្កើត​នូវ​ហាង​លក់​ភេសជ្ជៈ និង​ការ៉េម​ជប៉ុន មួយ​ឈ្មោះ​ថា Mo Mo Milk Green Tea and Mochi។
ថ្វី​ដ្បិត​តែ​លោក​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ជា​បន្ដ​បន្ទាប់​ក៏​ដោយ ក៏​លោក​បាន​លើក​ឡើង​នូវ​ផល​ពិបាក​មួយ​ចំនួន​ថា៖ «មុខ​របរ​ណា​ក៏​ដូច​ជា​មុខ​របរ​ណា​ដែរ វា​តែង​តែ​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​គ្នា​ជានិច្ច។ ដូច្នេះ យើង​ត្រូវ​ព្យាយាម​ស្វែង​រក​អ្វី​ដែល​ប្លែក និង​ពិសេស​ជាង​ដៃ​គូ​»។
លោក បាន​លើក​ជា​ឧទាហរណ៍​ថា​នៅ​ហាង​Mo Mo Milk Green Tea និង Mo Mo Milk Green Tea and Mochi មាន​គោលដៅ​សំខាន់​ផ្តោត​ទៅ​លើ​យុវវ័យ។ ដូចនេះ​ក្រៅ​ពី​អាហារ និង​ភេសជ្ជៈ​ឆ្ងាញ់​ទីធ្លា និង​កន្លែង​អង្គុយ​នៅ​ក្នុង​ហាង​សុទ្ធ​តែ​មាន​លក្ខណៈ​ស្តង់ដារ ហើយ​ស្ទើរ​គ្រប់​ទីកន្លែង​អង្គុយ​ទាំង​អស់​តែង​តែ​មាន​ព្រី​ភ្លើង​នៅ​ក្បែរ​ (ប្រដាប់​ដោត​ភ្លើង) និង​អ៊ីនធឺណិត​ល្បឿន​លឿន​ដើម្បី​ផ្តល់​ជូន​អតិថិជន​ប្រើ​ប្រាស់​។
ដោយ​សារ​តែ​ទី​កន្លែង​អង្គុយ​ស្រួល បរិយាកាស​ល្អ សេវាកម្ម​ល្អ និង​លក្ខណ​ពិសេស​ជា​ច្រើន​ទើប​ហាង​នេះ​មាន​អតិថិជន​ជា​ច្រើន​ពិសេស​យុវវ័យ​ ចូលចិត្ត​ជួប​ជុំ​គ្នា​ធ្វើ​កិច្ចការ​សាលា ជជែក​កម្សាន្ត និង​ប្រារឰ​កម្មវិធី​ផ្សេងៗ​ដូចជា​ពិធី​ខួប​កំណើត​ជា​ដើម​នេះ​ជា​ជោគ​ជ័យ​ មួយ​ដែល​លោក សំរេច បាន​ខិត​ខំ​ប្រឹង​ប្រែង​បង្កើត​វា​ឡើង​មក​៕

Comments system

Disqus Shortname